dinsdag 16 december 2008

Versatile [zaterdag] klaar!

Omdat ik toch wel erg nieuwsgierig werd, heb ik Gerrit vandaag maar eens gebeld met de vraag of het nog zou lukken om mijn Versatile voor de kerst afgebouwd te krijgen.

Donderdag kan hij daar pas echt zekerheid over geven, maar waarschijnlijk kan ik de fiets zaterdag ophalen! De kap was al gespoten, maar moest nog afgesneden worden.

Dat geeft me mooi de mogelijkheid om rond de kerstdagen eens lekker te toeren om wat te wennen aan de Versatile.

5 opmerkingen:

marcel beekmans zei

leuk peter!!!! hoop voor je dat die dan klaar is!!

gr marcel

Anoniem zei

Gefeliciteerd, mooi op tijd voor de obt. welk nr krijg je?

Peter Kindt zei

Waarschijnlijk krijg ik nummer 69. Nog even onder voorbehoud van andere familieplannen wil ik inderdaad graag meerijden met de oliebollentocht. Het lijkt me een gezellig gebeuren en het is ook nog eens een thuiswedstrijd :-)

Anoniem zei

Alvast gefeliciteert Peter... en vergeet niet je rode kerstmuts mee te nemen en bij het weg rijden "Ho-ho-ho, MERRY X-MAS" te roepen. Dan zullen wij de rendieren erbij denken voor je mooie rode slee.

Voor je informatie en als tip. Ik heb gisteren 3 buitenbanden type Schwalbe Marathon Plus besteld. Na 4 lekken banden deze (!) week toch echt behoefte aan "winterbanden". Vredestein HPV's zijn fijne banden, maar kunnen niet tegen het scherpe zand op de Nederlandse fietspaden.
Of ik je nog zal zien tijdens de oliebollentocht is twijfelachtig. De 65 km enkele reis wordt voor deze winterdag mij iets te veel (totaal dan 200km).
Prettige feestdagen. Jaap P.

Anoniem zei

Gefeliciteert met je Versatile en welkom in de selecte club van 69 (?) V-fietsers.
Benieuwd naar je eerste ervaringen.
Jaap P.