woensdag 21 januari 2009

1000km en blackberry

Vandaag heb ik de eerste duizend kilometer met de Versatile volgemaakt. Omdat ik vandaag ook mijn blackberry ontvangen heb, met een lousy camera erin, kan ik gelijk een plaatje schieten van de km-teller:

 


Normaal heb ik geen camera mee, dus het is natuurlijk wel een leuke extra dat ik nu af en toe een fotootje kan maken. Ik denk dat ik dan ook wel vaker van die vage fotootjes op mijn blog ga zetten. Een andere leuke functie van de blackberry is de ingebouwde GPS en beschikbare kaarten. Uiteraard bieden die niet de functionaliteit van een garmin, maar ik denk dat het voorlopig mijn wens voor een gps-device wat kan temperen. Zo kan ik bijvoorbeeld zaterdag, als ik naar Deventer wil fietsen, met wat internetvoorbereiding, een fietskaart en de blackberry als 'backup' prima zonder gps van deur tot deur navigeren. Zolang het merendeel van mijn km's woon-werk blijven, lijkt me meer eigenlijk ook niet nodig.
Posted by Picasa

1 opmerking:

Mick zei

Yes you can! Je bevindt je in goed gezelschap: Ook Barack Obama zweert bij zijn Blackberry.De president is verslaafd aan zijn smartphone en bedacht tal van excuses om zijn geliefde gadget maar te mogen houden. De veiligheidsdienst stemde uiteindelijk in.