maandag 19 januari 2009

1 maand

Morgenmiddag heb ik de Versatile precies 1 maand. Ik heb er dan 943km mee gefietst, ondanks de 5 vrije dagen die ik deze maand gehad/opgenomen heb. Ik zou deze maand heel veel dagen niet op mijn hurri hebben kunnen fietsen, vooral door de plakken ijs die op grote delen van de route lagen. Verder heb ik vandaag mogen ervaren dat het dakje goede bescherming tegen regen biedt. Terwijl het toch behoorlijk regende, kreeg ik alleen af en toe wat lichte motregenachtige rijwind op mijn voorhoofd. Ik ben dan ook zeer te spreken over het gemak en comfort dat de Versatile me biedt. Ik zal binnenkort eens in detail wat bevindingen opschrijven.

Verder heb ik nog wat plaatjes op de pc staan, waarvan onderstaande wel een aardige is voor diegenen die niet bekend zijn met de fiets:

Hierboven een blik op de "cockpit". Besturing gaat dmv de twee gekoppelde joysticks met daaraan vast niet gekoppelde trommelremmen. Links zitten er twee knopjes op voor de richtingaanduiders, rechts knopjes voor de toeter en het seinlicht. Verder zit het mechaniek om te schakelen in het rechterhandvat. In de rechteronderhoek is het contactslot te zien, daaronder buiten beeld de bidonhouder. Linksonderin beeld zitten de 2 knoppen voor de voorlampen en daaronder zit mijn documententasje met sleutels, telefoon etc. In het midden zijn van onder naar boven de handrem, de click-pedalen, de koplampen en het sluitmechanisme van de kap te zien.

1 opmerking:

marcel beekmans zei

leuk cockpitje peter:P nou denk dat jij de 10.000 wel gaat halen dit jaar hoor!!!