zaterdag 21 februari 2009

Stukje polder

Vandaag weer vroeg op met Lennart (en Lorien als toeschouwer) naar de voetbaltraining te gaan. Daarna wat dingetjes in huis gedaan terwijl Eloine naar een rommelmarkt was. 's Middags wilde ik nog wel even wat beweging pakken en wilde ik even met de Versatile op pad. Eerst even bandjes voor en achter weer op respectievelijk 6.25 en 5 bar gezet en wat zand uit de wielkasten geveegd. Naast het opladen van de accu's (een lege accu per 3-4 werkdagen) is dat het enige wat ik tot nu toe qua onderhoud aan de Versatile heb moeten doen.

Omdat ik een beetje door wilde fietsen heb ik voor een simpele route gekozen: gewoon langs de dijk fietsen. Ik had een kaart meegenomen en daar een blik op geworpen bij de Eemhof. Daardoor wist ik er toch nog een soort van rondje van kunnen maken, eigenlijk wel een typische "Flevoland, de polder" route. Water, dijk, windmolens, open land, grote boerderijen:

De wind kwam recht van opzij en ik heb de 30.2km gefietst in 55min.

Geen opmerkingen: