woensdag 12 november 2008

Regen

Na 2 dagen tussen de buien doorgefietst te zijn, ging het vanavond wel behoorlijk mis. Doorweekt thuisgekomen, maar dat is in principe geen probleem omdat ik toch sportkleding aanheb. Lekkere warme douche en alles is weer ok.

Dat je niet bar vaak natregent als je dagelijks fietsforenst probeert Gerard P. aan te tonen op zijn site. Dat heeft mij meteen doen besluiten om wat links te gaan verzamelen die ik nu rechts in beeld opgenomen heb. Leuke fietsgerelateerde links zijn altijd welkom!

Verder heb ik in overleg met Gerrit overlegd over de bandjes die op mijn Versatile komen. Voor komen de HPVs, die tegenwoordig standaard op de Versatile en Quest geplaatst worden, en achter neem ik de Moiree van 47mm. Deze is net wat breder dan de HPVs en zou daarmee wat comfortabeler moeten zijn. Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen: