dinsdag 12 mei 2009

Wandelaars, zomerweek-tasjes en ander gespuis

De laatste weken heb ik bar weinig meer geschreven. Voor een deel komt dat doordat ik zowel op mijn werk als thuis druk genoeg ben (o.a. met het aankomend CFA examen, zie de stapel door te nemen boeken op het plaatje hieronder). Daarnaast is er ook niet heel veel te vertellen. Ik fiets nog steeds vrijwel dagelijks mijn woon-werkroute, laat deze maar een enkele keer schieten als ik erg moe ben of voor mijn werk ergens anders naar toe moet.

Het enige noemenswaardige is misschien dat het mooie weer voor wat extra slalomwerk op mijn route zorgt. Vooral 's avonds zijn er veel wandelaars op de fietspaden te vinden (in kleine groepjes, over de hele breedte), wat paarden en deze dagen bosjes Libelle-zomerweek-tasjes-dragende-huisvrouwen. Over het algemeen zijn de reacties van eenieder zeer positief, zelfs als ik ze zonder vaart te minderen redelijk dicht voorbij schiet.

1 opmerking:

marcel beekmans zei

dagt al peter, heeft die versatikle voerkante wielen gekrgen ofzo, maar je ben dus drukjes....:P