donderdag 28 mei 2009

Super service en prijs

Gisteren kwam ik thuis en zag ik dat er canvas door het linkervoorwiel naar buiten kwam. Ik had al eerder gepost dat mijn HPVs op waren, maar ik heb ze nog niet vervangen. De slechtste band doet nu dienst als reserve en tot vandaag ben ik doorgereden op de andere 2. Om mijn geluk niet te tarten heb ik besloten vandaag maar niet met de fiets te gaan en nieuwe banden te bestellen.

Ik bestel (allerlei producten) graag online en kies daarbij vaak de goedkoopste aanbieder uit. Omdat ik tot nu toe erg tevreden was over diensten Tempelman, besloot ik nu eens niet een paar euro uit te besparen maar gewoon bij mijn 'preferred' supplier te bestellen. Een mini-vergelijking met andere aanbieders (ter lering ende vermaeck) leerde me overigens dat de ligfietsshop qua prijs zeer competitief is.

Toen ik de bestelling eenmaal inklopte, toen werd ik nog een positief verrast door de gratis binnenband die bij iedere buitenband wordt meegeleverd en de gratis verzending bij ideal betaling. De rekening voor deze 6 buiten- en binnenbanden, waarmee ik verwacht er weer een tijd tegenaan te kunnen, viel me dan ook reuze mee:


Om de lofzang nog even verder uit te breiden: 1.5hr na bestelling kreeg ik een mail met de mededeling dat het pakket verzonden is. Nog even afkloppen of het met de bezorging allemaal goedkomt, maar vooralsnog: Super service!

Geen opmerkingen: