dinsdag 17 maart 2009

Lente

Op fietsgebied is er de afgelopen tijd niet heel veel te melden. Ik maak mijn forens-kilometers en daar blijft het op dit moment ook wel bij. Het weer wordt mooier, ik hoef vrijwel niet meer in het donker te fietsen en de snelheid loopt op. Vrijdag in iets meer dan 47 minuten naar huis gefietst zonder wind en nu 's ochtends ook steeds vaker rond de 30 km/hr gemiddeld (i.e. 52 minuten). Of ik word fitter, of het is een temperatuurseffect, of de Rohloff loopt soepeler, of een combi van voorgaande...

De weekenden zijn volgepland met allerlei leuke (familie-)zaken, waardoor ik nog geen moment heb kunnen vinden om eens een wat langer tochtje te fietsen. Dit weekend hebben we de kledingvoorraad weer eens aangevuld in Bataviastad: Eloïne moest wat net nieuws hebben omdat ze nu vaker gaat werken en ik moest nieuwe broeken hebben omdat ik 15 kg ben afgevallen. De rest van Nederland lijkt overigens even geen nieuwe kleding nodig te hebben, want het was er zeer rustig voor een zaterdag. Prima hoor, want de aanbiedingen stapelen zich er leuk op. (25% kassakorting na 30-70% korting op de retailprijs, 6e product gratis en een bonus geurtje erbij) Zondag ben ik met mijn broertje naar Feyenoord - PSV gegaan, leuke sfeer, leuke wedstrijd, verkeerde uitslag (alhoewel de Feyenoord supporters deze overwinning wel nodig leken te hebben).

4 opmerkingen:

Mick zei

Mick constateert dat Peter geen controversiële onderwerpen uit de weg gaat:OK weer n's wat anders dan 'lekke banden'...
Lentekriebels krijg ik evenwel pas bij 't zien van sportieve vrouwen in korte broek!

Peter Kindt zei

Voorlopig moeten we het doen met de eerste racefietsers die weer in hun strakke pakjes (maar voorlopig minder strakke lijven) op de paden zijn gesignaleerd...

marcel beekmans zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marcel beekmans zei

die lijfjes woorden wel strak weer hoor:P