dinsdag 2 juni 2009

Wat ze zeggen

Vanavond moest ik doorfietsen om op tijd thuis te zijn. Lange werkdag en Eloine had afgesproken te gaan hardlopen. Nadat ik 10 minuten achter een roedel paarden ben gebleven (met een zeer communicatief onhandige juffer op een fiets erbij), wilde ik op de Gooimeerdijk stevig doorblaffen.

In de buurt van de bebouwde kom van Almere Haven moest ik een skater inhalen met een begeleidende fietser ernaast. Na 5x toeteren moest ik stevig in de ankers om de fiets niet te rammen. Mevrouw kijkt om en zegt "Ik herkende het geluid al helemaal niet".

Tja, je hoort een nieuw geluid achter je op het fietspad en denkt dat je niet om hoeft te kijken en ook niet op moet rotten van de linkerhelft van het pad... Het is wonderbaarlijk hoe de menselijke geest werkt.

1 opmerking:

marcel beekmans zei

terwijl in almere heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel velo's rijden... zal je haast gaan denken dat men daar aan wennen.....