donderdag 13 januari 2011

Moe of lui of niet?

Alleen gisteren ben ik met de bus naar het werk gegaan. Vandaag was ik na een lange dag werken wat vermoeid en twijfelde of ik niet beter met de bus naar huis kon gaan en dan morgen naar huis zou fietsen. Toch besloten gewoon te gaan fietsen en het was heerlijk. Het ging prima, ik was fitter dan ik dacht en kwam vrolijk thuis. Ik weet zeker dat als ik in de bus gestapt was, dat ik moe en hangerig thuis was gekomen.

Wat is fietsen eigenlijk toch lekker, alleen besef je dat van tevoren niet altijd...

1 opmerking:

Wilfred Ketelaar zei

Als ik 's ochtends van bed af kom en ik moet (ahum, heb besloten om te) fietsen, dan zie ik er in het begin een beetje tegenop, maar eenmaal in de fiets wordt je weer helemaal blij. Komt door de frissen lucht en de beweging denk ik :-).