zondag 8 november 2009

Lek 6 RV (km-stand 7900)

De Kojaks zijn nu echt op (na 400km?). In een scherpe bocht blokkeerde het wiel en hoorde ik zo ongeveer het rubber erafgeschraapt worden. Op mijn werk aangekomen een sisser (bleek later een steentje te zijn) en inderdaad loshangende stukken rubber aan mijn band (links in iets mindere mate).

Reserveband erop gelegd en thuis beide voorbanden vervangen door de HPVs. Ik hoop daar deze winter redelijk mee door te komen, maar denk dat ik gezien mijn ervaringen van vorig jaar daar nog wel af en toe mee lek zal rijden. Het zijn toch steentjeszuigers.

Ben erg benieuwd naar de nieuwe band van Schwalbe waar Wim S zich sterk voor heeft gemaakt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Peter, gisteren je blog "ontdekt". Ik geniet ervan, je ervaringen betreffende je Versatile maar ook omdat we dezelfde route fiesen; ik fiets van A-Stad naar Schiphol, 3 maal per week met een rode Alligt Alleweder. Groet en veel FietsPlezier, theovdbroek@live.nl

Peter Kindt zei

He Theo, mooi lange route die je dan hebt. Hoe ziet het laatste deel van je trip eruit?

Ik kom de laatste tijd veel op Schiphol, maar denk voorlopig niet dat het handig is met de Versatile naar het vliegtuig te gaan. Douchen/omkleden/parkeren lijkt me iets teveel gedoe, of heb je wat tips?

Hoop je onderweg eens te ontmoeten!

gr. Peter