donderdag 15 oktober 2009

Lek 4 RV (km-stand: 7294)

Vanavond, na een lange werkdag, in het donker, roeibroekje en shirt korte mouwen, mijn eerste lekke band met de kojaks. Ze hebben het zeer netjes lang volgehouden zonder ook maar een enkel lek! Omdat ik thuis niet opnieuw aan de slag wilde heb ik de buitenband maar gelijk even op scherpe dingen gecontroleerd, 1 steentje eruit gepeuterd en de band er met een verse binnenband weer opgelegd. Mijn reserve-band is een HPV en die zou ik alleen als thuiskomer kunnen gebruiken als ik een voorband zou wisselen. Mijn 3e Kojak ligt onaangeroerd in de schuur, misschien niet heel handig...

Tot nu toe mag ik volgens mij niet echt klagen, met 'maar' 4 lekken op 7300 km. Nu het weer donker is als ik fiets, zal het wel vaker gebeuren, omdat het onmogelijk is steentjes en glas te ontwijken.

Geen opmerkingen: